Referenssit
Vi använder oss av kartläggningen av förhandskunskaper för gymnasiet för att på ett effektivt sätt ta fram hurdana styrkor & svagheter inom matematik en ny årskurs har. Resultattabellerna och i synnerhet felklasserna hjälper oss att snabbt hitta sådana mönster i studerandenas förhandskunskaper som annars skulle ta väldigt länge att upptäcka. Eftersom resultaten är tillgängliga direkt då studerandena har gjort kartläggningen så har vi möjlighet att beakta dem redan i planeringen av de första studieavsnitten. Utgående från resultaten planerar vi studieavsnitten så att de strukturella kunskapsluckor som årskursen lider av blir beaktade på bästa möjliga sätt. Vidare kan årskursens tydliga styrkeområden behandlas i snabbare takt under lektionstid. Även studerande med grova utmaningar kan utgående från resultaten få ändamålsenligt stöd i ett tidigt skede.
.png)
Hyödynnämme MAOL²-alustan Ammatillista alkukartoitusta testatessamme aloittavat opiskelijat. Yli 400 opiskelijan matematiikkatestien läpikäyminen olisi työlästä mutta alkukartoitus löytää nopeasti tukea tarvitsevat opiskelijat ja osoittaa erityisesti ne kohdat, joihin opiskelijan kanssa olisi syytä kiinnittää huomiota.
Alkukartoitus auttaa tuen kohdistamisen oikeille opiskelijoille ja siten se helpottaa opettajan työtä!

Suosittelen MAOL² käytettävän oppikirjan rinnalla. MAOL²:lla onnistuu itse-, formatiivinen ja summatiivinen arviointi. Mukana paljon lisätehtäviä ja materiaalia opetuksen tueksi, samalla oppilaat oppivat työskentelyä sähköisessä oppimisympäristössä. Abitti-kaavaeditori tekee matemaattisten kaavojen kirjoittamisesta helppoa.

MAOL² on näppärä työväline opiskelijoiden tehtävien kommentointiin ja seuraamiseen. Helppo on ollut ottaa käyttöön. Pidän erityisesti siitä, että voin kätevästi laittaa malliratkaisut tehtäviin joko kuvan kaappauksina tai suoraan matikkaeditorilla, joka on sama kuin abitissa. Se on myös kiva, että pystyn teoriaosuuden laittamaan joko liitetiedostona tai suoraan alustalle, jota voi kätevästi myös muokata opettaessani uutta asiaa. Nyt kun olen alkuun päässyt, en millään tästä työvälineestä haluaisi luopuakaan. Ehkei tarvitsekaan.

Suosittelen MAOL² käytettävän oppikirjan rinnalla. MAOL²:lla onnistuu itse-, formatiivinen ja summatiivinen arviointi. Mukana paljon lisätehtäviä ja materiaalia opetuksen tueksi, samalla oppilaat oppivat työskentelyä sähköisessä oppimisympäristössä. Abitti-kaavaeditori tekee matemaattisten kaavojen kirjoittamisesta helppoa.

MAOL² on näppärä työväline opiskelijoiden tehtävien kommentointiin ja seuraamiseen. Helppo on ollut ottaa käyttöön. Pidän erityisesti siitä, että voin kätevästi laittaa malliratkaisut tehtäviin joko kuvan kaappauksina tai suoraan matikkaeditorilla, joka on sama kuin abitissa. Se on myös kiva, että pystyn teoriaosuuden laittamaan joko liitetiedostona tai suoraan alustalle, jota voi kätevästi myös muokata opettaessani uutta asiaa. Nyt kun olen alkuun päässyt, en millään tästä työvälineestä haluaisi luopuakaan. Ehkei tarvitsekaan.

No items found.
Jäikö kysyttävää?
Mikäli sinulla on oppimisympäristöön liittyviä kysymyksiä, niin ota yhteyttä. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.